בניית אתרי מסחר

למה אתם צריכים אתר מסחר?

בניית אתרי מסחר היא אפשרות מצוינת עבור בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים להגדיל את נתח השוק שלהם. באמצעות מסחר אלקטרוני, מאגר הלקוחות אשר נחשף למוצר גדל ועימו גם מספר אפשרויות המכירה שלכם. בניית אתרי מסחר הפכה פשוטה יותר ואף על פי שעלות ההקמה של אתר כזה גבוהה יחסית, זו השקעה אשר צפויה להחזיר עצמה במהירות. תופעה נוספת אשר מעודדת בניית אתרי מסחר לעסק, היא שבשנים האחרונות החלה זליגה ונטישה של לקוחות מן החנויות הרגילות לטובת חיפוש מוצרים ברשת האינטרנט במחירים אטרקטיביים יותר. עבור צורך זה אתרי המסחר מספקים מענה מושלם, הן ללקוחות והן לעסקים.

מהן האפשרויות המובילות בתחום?

בעת בניית אתרי מסחר ישנן שתי אפשרויות מובילות ומומלצות – הראשונה היא חנות בוורדפרס (Woocommerce) והשנייה היא חנות בג'ומלה (Virtuemart) . שתי האפשרויות מעניקות חווית קנייה נוחה ללקוח וחווית ניהול פשוטה לבעלי האתר. בשתי המערכות הללו הקודים בשליטתו של בעל העסק בלבד, כך שאין זליגה של מידע החוצה. יתרון נוסף של מערכות אלו הוא בכך שהן ממשיכות להתפתח ולהציע אפשרויות חדשות, רבות ומגוונות, כך שאתר אשר נבנה באמצעות פלטפורמות אלו יישאר עדכני לאורך זמן רב.

מהן החובות שלכם, בעלי העסק?

חוק ההגנה על הפרטיות – אתר מסחרי אשר משתמש באפשרויות סליקת אשראי אינטרנטית, חושף את בעליו למידע רגיש של לקוחות רבים. לכן, על פי חוק הגנת הפרטיות, חלה חובה על בעלי האתר להשתמש בכלי אבטחת מידע והצפנה (SSL).

אבטחת מידע בעסק – לרוב, חברות האשראי הגדולות דורשות מבעלי העסק לעמוד בתקן PCI של אבטחת מידע ונהלי עבודה. זהו אמנם אינו חוק, אך דרישה נפוצה. עצם העמידה בדרישות אלו תיתן לכם את האפשרות להיות שותפים פעילים בהגנה על לקוחותיכם ותמנע תופעות שליליות כגון גניבת זהות או הונאה.

חוק המכר – חוק זה מחיל על בעלי האתר חובה לפרסם מידע שקוף ואמין. שמירה על חוק זה, מעבר לכך שתמנע תביעות משפטיות בעתיד, תמתג את העסק בצורה טובה כבעל אמינות ורציניות.

חוק הגנת הצרכן וביטול עסקה – על פי החוק בישראל, גם לאחר אספקת הסחורה וקבלת התשלום חייב המוכר לספק שירות ותמיכה. לרוב, החוק אף מאפשר לצרכן להחזיר את המוצר ולקבל את כספו בחזרה ללא צורך בסיבה מוצדקת.

קורנט מכירה אתכם!

אנו ב"קורנט" צברנו ניסיון וידע רב לאורך שנים רבות. אנו מאמינים שבכל הנוגע לעסק שלכם אין פשרות ומגיע לכם את האתר המושלם עבורכם. לכן, נשמח לספק לכם את שירותינו ולבנות עבורכם אתר מסחר אלקטרוני, אשר יסייע לכם לקדם את העסק ולהצליח.

בואו לבנות אתר מסחר שמביא תוצאות!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לבנות איתנו אתר מסחר שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest