מהו אתר רספונסיבי ולמה אני חייב שהאתר שלי יהיה כזה

שינויים בהרגלי הגלישה

בשנים האחרונות מתרחשת מהפכה של ממש בכל הנוגע לגלישה באינטרנט. אם בעבר המחשב הנייח או הנייד שלטו בצורה אבסולוטית בשוק הגלישה, כיום מערכות הסמארטפון והטאבלטים משתלטות על השוק. נתוני הגלישה מראים צמיחה הולכת וגוברת בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים, אי לכך חוזים כי בעתיד טכנולוגיות אלו ישלטו בשוק. לתהליך זה, ישנה השפעה מהותית על בניית האתרים עצמה, למה? כיוון שאתר אינטרנט מותאם לרזולוציה בה הוא עתיד להיות מוצג. האתרים הישנים הותאמו לרזולוציות של מסכי המחשב וכיום צריך להיערך לכך שהם עשויים להיות מוצגים על שלל מסכים שונים בעלי רזולוציות שונות. לכן בניית אתר רספונסיבי היא איננה שאלה של בחירה אלא חובה בכל הקשור לבניית האתרים כיום.

מה זו רספונסיביות?

השם רספונסיבי משמעו תגובתי או מגיב, הכוונה בכך היא שהאתר הרספונסיבי הוא בעל יכולת זיהוי אוטומטית באיזו רזולוציה הוא מוצג ובאיזה דפדפן, ולהגיב בהתאם. כך שאיכות הצפייה והגלישה תישאר זהה. בניית אתר רספונסיבי הפכה למצרך מבוקש עבור בעלי אתרים כיוון שטכנולוגיה זו מאפשרת להם להחזיק אתר אחד רלוונטי לכל סוגי הרזולוציות והדפדפנים ואין צורך בגרסאות שונות של האתר בכדי שיתאים לכל הטכנולוגיות השונות. בניית אתר רספונסיבי חוסכת לבעליו כסף רב ומשאירה את האתר רלוונטי תקופה ארוכה.

תגובתו של גוגל

אחד מן הדברים החשובים כיום בכל אתר הוא דירוגו במנועי החיפוש כאשר גוגל בראשם. למעשה הדירוג הוא מה שמשפיע על החשיפה של גולשים חדשים לאתר. בתחום זה לאתר רספונסיבי יש יתרון על אתרים בעלי הפניות וזאת מפני שבניית אתר רספונסיבי משמעו אתר אחד עם URL אחד. פשטות זו מבחינתו של מנוע החיפוש היא מבורכת, עליו לסרוק ולאנדקס עמוד אחד בלבד דבר אשר מסייע בדירוג וספירת הכניסות לאתר. כאמור, דירוג גבוהה יותר משמעו חשיפה גבוהה יותר!

קורנט – אתרים רספונוסיביים וחדשניים!

בעולם טכנולוגי אשר מתפתח במהירות כמו זה שאנו חיים בו כיום, אין מקום להתמהמה. חשוב תמיד להכיר את השינויים והחידושים בשוק ולהגיב בהתאם במהירות. אנו בקורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים מאמינים שבניית אתר רספונסיבי הוא הכרח עבור העסק שלכם, כדי שלא תישארו מאחור. מזה זמן רב שאנו עוסקים בשלל תחומי האינטרנט כגון בניית אתרי ג'ומלה, בניית אתרי וורדפרס עיצוב אתרים וקידומם. לאורך הדרך צברנו ניסיון, מקצועיות וקהל לקוחות גדול. נשמח להציע לכם את שירותינו ולהעמיד לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע על תחומיו השונים כך שגם אתם תצטרפו ליתר לקוחותינו המרוצים בהקדם!

כבר הבנתם שאתם חייבים אתר רספונסיבי להצלחת העסק שלכם? כנסו!

בואו לבנות איתנו אתר שמביא תוצאות!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לבנות איתנו אתר שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest