עיצוב אתר מתבנית פרימיום

למה צריך אתר אינטרנט?

היום הכל קורה באינטרנט. החיפוש בגוגל הפך את כל המידע לנגיש וזמין בקצה כף היד בכל מקום ובכל זמן. ממחקרים שנעשו עולה, כי כיום אנשים רבים בטרם הם רוכשים מוצר בחנות בודקים מידע לגביו ברחבי האינטרנט בכדי לקבל החלטה מושכלת. לכן, אתם חייבים להיות נוכחים בזירה הזאת. כל עסק צריך אתר, בין אם מדובר באתר תדמיתי שמטרתו לתת מידע ללקוחות פוטנציאלים, או באתר מסחרי בו ניתן גם למכור את מוצריכם ולהגדיל את נתח השוק אליו העסק נחשף. אבל בניית אתר אינטרנט בעיצוב אישי עלולה להיות עסק יקר, אשר לוקח זמן רב. למזלכם, ישנה אפשרות נוספת – עיצוב אתר מתבנית פרימיום.

מה הן תבניות פרימיום?

בשנים האחרונות ממשקי ניהול תוכן כגון ג'ומלה ווורדפרס צברו תאוצה רבה. פלטפורמות אלו מאפשרות לקנות רישיון שימוש בתבניות, אשר נבנו על ידי מתכנתים במיוחד לממשקים אלו. עיצוב אתר מתבנית פרימיום, אין משמעו העתקה. התבנית עוברת שינויים והתאמות לצרכיו של הלקוח בכדי לתת את המענה הטוב ביותר עבורו.

מהם היתרונות בתבניות פרימיום?

מהירות בנייה – עיצוב אתר מתבנית פרימיום, חוסך זמן רב. זאת אומרת אחרי שמתבצע שלב האפיון והניתוח הדרוש, כל שנותר הוא להביא לידי ביטוי את התובנות והמסקנות מן הניתוח. כיוון שמתכנתים מכל העולם שוקדים על תבניות אלו, ישנו מבחר עצום אשר ממשיך לגדול כל הזמן. כל שנותר זה למצוא תבנית מתאימה ולעשות לה מעט שינויים בכדי שתתאים בדיוק לצרכיו של העסק.

חסכון רב בכסף – עיצוב אתר מתבנית פרימיום, חוסך עלויות רבות. כידוע, זמן תכנות הוא עסק יקר, לכן השימוש בתבניות, אשר מתכנתים אחרים בנו ובסה"כ דורשות מספר התאמות חוסך שעות תכנות וכתוצאה מכך גם כסף רב.

מערכת ניהול – מערכות הניהול אשר מגיעות עם התבניות הללו לרוב, אינטואיטיביות ונוחות לתפעול. יתרה מזאת כיוון שאתרים רבים משתמשים בתבניות אלו הגולשים עצמם רגילים אליהן ומרגישים בנוח בסביבתן.

קורנט מעצבים אתכם!

בין אם אתם מעוניינים באתר מעוצב על פי תבניות פרימיום, מעוצב בהתאמה אישית או עיצוב רספונסיבי כל עוד חשובה לכם איכות התוצר נשמח לספק לכם את שירותינו. אנו בקורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים, בעלי ניסיון רב בכל תחומי העיצוב, בנייה,שדרוג וקידום אתרים ולעולם איננו מתפשרים על איכותו ומקצועיותו של האתר. אנו מאמינים שהצלחת האתר והעסק שלכם היא גם ההצלחה שלנו.

רוצים אתר במהירות האפשרית? פנו אלינו!

בואו עצבו איתנו את אתר החלומות שלכם!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום לעיצוב אתר כפי שתמיד רק העזתם לחלום!

Pin It on Pinterest