באנרים ופלאש

מה זה באנרים ופלאש ולמה צריכים את זה?

באנר הינו מודעת פרסומת באינטרנט, כאשר הקלקה על משבצת הפרסומת הזו תעביר אתכם באמצעות קישור לאתרים המפרסמים מידע נוסף או דפי נחיתה כאלו ואחרים. ישנו מגוון של שטחי פרסום עבור הבאנרים, ובהתאם לכך, גודלם וצורתם של הבאנרים משתנים ומגוונים. באנר פועל לקידום ושיווק העסק, ועל כן, נבנה כקישור אשר, לרוב, מפנה לדפי נחיתה בהם מתבקשים הגולשים להשאיר פרטים, כלומר, יצירת לידים ולקוחות חדשים, והגדלת המכירות.

כיצד בונים באנרים

ישנן מספר אפשרויות עיצוב באנרים, כאשר ישנם באנרים סטטיים או דינאמיים. עיצוב באנרים ופלאש הוא השילוב המומלץ בכדי ליצור באנרים עם תנועה. באנרים אלו הם הדרך הטובה ביותר בכדי למשוך את תשומת ליבם של הגולשים, מאחר והם משלבים תנועה, טקסט ואנימציה המייצרים אינטראקציה עם הגולש. בעת עיצוב באנרים ופלאש, חשוב לקחת בחשבון את גודלו של שטח הפרסום ומיקומו בדף האינטרנט, בכדי לנצל עד תום את המדיה האפשרית. כמו כן, בעיצוב באנרים ופלאש חשוב לשים דגש רב גם על צבעים מושכים אשר יעוררו גירויים רבים מחד, אך לא יטרידו את הגולש מאידך. המסר בבאנרים צריך להיות שיווקי, מעניין וקליט.

כיצד משלמים על פרסום באנרים?

על הבאנרים המתפרסמים באתרים נהוג לשלם לרוב על פי המודל (CPM (cost per mil לפיו משלמים על כל 1000 חשיפות. אפשרויות תשלום נוספות ופחות פופולאריות, הן על פי המודלים (CPC (click cost per בו משלמים רק על הקלקות ו – (CPA (cost per action שהוא הכי פחות נפוץ, ובו משלמים רק על פעולות שנסתיימו בהצלחה, דוגמת רישום פרטים אישיים על גבי דפי נחיתה או רכישת מוצר און ליין. ישנן חברות רבות אשר פועלות בתחום קניית ומכירת שטחי פרסום וזהו תחום אשר צובר תאוצה רבה. כיוון שפרסום באנרים כרוך בתשלום, עיצוב חכם של באנרים ופלאש עשויים להיות ההבדל בין פרסום מוצלח ורווחי לבין כשלון חרוץ.

עם קורנט – יש קליק!

אנו ב"קורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים", מתחילים עם כתיבת תסריט וגיבוש מסר ברור עבור הבאנר. רק לאחר מכן מתחילים במלאכת העיצוב, כך שהוא ינצל עד תום את השטח המוקצב לו ומיקומו. אנו שמים דגש על באנרים מעוררי עניין וסקרנות אצל הגולשים בצורה הטובה ביותר מבלי לעורר אנטגוניזם. לאורך זמן רב צברנו ניסיון בתחומים רבים, ביניהם בניית אתרים, עיצוב באנרים, בניית דפי פלאש ואתרי פלאש, כך שנוכל לתת לכם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת, במקצועיות, שירותיות ואיכות חסרת פשרות.

גם אתם רוצים באנר שפשוט גורם לאנשים להקליק? צרו קשר עוד היום!

בואו עצבו איתנו את אתר החלומות שלכם!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום לעיצוב אתר כפי שתמיד רק העזתם לחלום!

Pin It on Pinterest