קידום אתרים אורגני

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני ידוע גם בשמו (SEO (search engine optimization. קידום זה הוא למעשה תהליך בו משפרים ומייעלים את האתר אותו מעוניינים לקדם בהתאם לאלגוריתם החיפוש של מנועי החיפוש. כאשר קידום אתרים אורגני מתבצע ביעילות, האתר שלכם יגיע לחשיפות רבות יותר ויתקדם במעלה הדירוג עד אשר יגיע לתוצאות הראשונות תחת מילות החיפוש שהגדרתם.

למה צריך קידום אורגני?

מחקרים מוכיחים כי גולש האינטרנט הממוצע, אינו מחפש מעבר לעמוד השני של תוצאות החיפוש. לכן, ישנו ערך גדול או מאבק אם תרצו, כדי להיות מבין המעטים אשר מופיעים בתוצאות הראשונות. יש כאלו שמציעים מיד קמפיין ממומן, ואף על פי שזו אפשרות חשובה מאוד, היא איננה מספקת. גולשי האינטרנט היום, הפכו ביקורתיים ומודעים יותר ואם בעבר קידום ממומן היה מספיק. כיום, הגולשים יודעים כי המודעות המופיעות בראש העמוד, אלו הבולטות מאוד לעין, הן למעשה מודעות פרסומות. אי לכך, הם נמנעים מלהיכנס אליהן. וכאן נכנסת חשיבותו של קידום אתרים אורגני כחלק מתמהיל השיווק האינטרנטי שלכם.

מה משפיע על הדירוג שלכם?

ותק האתר – ככל שהאתר ותיק יותר, בעל כניסות רבות לאורך שנים ועם גולשים אשר שבים וחוזרים הוא נחשב אמין ואיכותי יותר כך שדירוגו עולה.

זמן טעינת האתר – זמן טעינה קצר יותר משמעו, מבחינת מנוע החיפוש, אתר איכותי יותר ודירוג גבוהה יותר.

תכנים עדכניים – מנועי חיפוש לא אוהבים מצבות אינטרנטיות. על כן, חשוב שהאתר ימשיך להתעדכן באופן שוטף, תוך דגש על תוכן איכותי ורלוונטי עבור הגולשים שלכם.

תדירות הכניסה לאתר דרך מנוע החיפוש – ככל שאנשים רבים יותר נכנסים לאתר, כחלק מהחיפוש, כך גם הדירוג של האתר משתפר, כיוון שמנוע החיפוש מניח שמדובר באתר רלוונטי למילות החיפוש המוגדרות.

זמן שהיה ומספר העמודים בהם הגולש ביקר – ככל שמשך הזמן של הגולש באתר ארוך יותר ומספר העמודים בהם הוא מתעניין רב יותר, מנועי החיפוש מניחים כי מדובר בתכנים איכותיים ורלוונטיים.

פלטפורמת ניהול התוכן – ממשקי ניהול מיושנים פוגעים בדירוג שלכם! לכן, חשוב לעבור לממשקים עדכניים יותר. כאלו אשר עובדים טוב יותר עם מנועי החיפוש, לדוגמא אתרי וורדפרס וג'ומלה.

טבעי שתתקדם לקורנט

כאמור, קידום אורגני הוא הכרחי עבור העסק שלכם.חשוב לזכור כי מדובר בתהליך ארוך, אשר דורש ליווי לאורך זמן. אנו בקורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים נשמח להציע לכם את שירותינו הרבים בין אם מדובר בבניית אתרים רספונסיביים, אתרי ג'ומלה ווורדפרס, קידום בגוגל אורגני או ממומן. אצלנו תיהנו מצוות מומחים בעלי ניסיון רב.

חושבים שהגיע הזמן להתקדם? צודקים! צרו קשר כבר עכשיו

בואו קדמו את אתרכם לתוצאות שתמיד רציתם!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לקדם את אתרכם למיקומים שתמיד חלמתם!

Pin It on Pinterest