בניית אתרי תדמית בלתי נשכחים!

הדרך הפופולארית ביותר למצוא כל בעל מקצוע בכל תחום, כיום, היא באמצעות חיפוש זריז באינטרנט. לכן, כל חברה או בעל עסק חייבים שיהיה להם אתר תדמית אשר בזכותו לקוחות פוטנציאלים יוכלו לאתרם ולהזמין את השירותים שהם מספקים. אתר תדמית טוב, ימשוך לקוחות רבים מידי יום ביומו ויגדיל באופן דרסטי את מספר הלקוחות הפונים אליכם. אנו בקורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים נשמח לתת לכם את כל המידע על בניית אתרי תדמית איכותיים!

מהם תפקידיו של אתר התדמית?

כאמור, אתרי תדמית הם חלון הראווה או כרטיס הביקור של החברה, אך לא זאת בלבד. אתרי התדמית לוקחים חלק פעיל בעבודת השיווק של החברה, גם באמצעות הלידים הרבים שהם מספקים ולאחר מכן מתורגמים ללקוחות, וגם באמצעות היותם כלי שימור לקוחות קיימים ושמירה על הקשר הדו כיווני עמם. בעת בניית אתרי תדמית חשוב להבין מה המטרה שלשמה נבנה האתר ורק לאחר מכן לצאת לדרך.

מה חשוב בדרך להצלחת אתר תדמיתי?

שם הדומיין – הבחירה בכתובת האתר וקנייתו הם שלבים חשובים בתהליך בניית אתרי תדמית כיוון שלמרות ואולי בגלל שמגוון האפשרויות הוא בלתי נדלה לא פשוט למצוא כתובת אשר תהיה ברורה, זכירה, ברוח העסק ותסייע למשוך לקוחות.

עיצוב – בניית אתרים בג'ומלה או בניית אתרים בוורדפרס ישפיעו על הנראות של האתר, אך שניהם יהוו ממשק ניהול תוכן מומלץ ונוח עבורכם. בנוסף, חשוב ליצור שפה גראפית אשר מעבירה את המסר ומתקשרת לעסק מתוך הבנה עמוקה של קהל הלקוחות הרצוי. האתר הוא חלק מהעסק ואינו זרוע נפרדת לכן חשוב לשמור על לכידות ויזואלית.

כתיבת תוכן – בעת בניית אתרי תדמית, תוכן שיווקי מושך אשר באמת מחדד מדוע דווקא העסק שלכם הוא זה המתאים לצרכיו של הלקוח, עשוי להגדיל בעשרות מונים את הכנסות העסק. חשוב לעדכן את התוכן לעיתים קרובות דבר אשר מסייע בקידום האתר במנועי החיפוש. ישנן חברות אשר מתמחות בכתיבת תכנים איכותיים ומומלץ להשתמש בשירותיהן במידת הצורך.

שיווק האתר – חשוב למצוא תמהיל נכון של שיווק ממומן ואורגני במנועי החיפוש בכדי להשיג חשיפה נרחבת של העמוד התדמיתי לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים במספר הזדמנויות רב.

קורנט – אתרי תדמית שזוכרים

אנו בקורנט, בעלי ניסיון רב בבניית אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרים רספונסיביים ועוד. זכינו לראות לעומק כיצד באמצעות עבודה נכונה ומקצועית, ניתן לבנות אתר תדמית ייחודי, אשר יקדם את העסק שלכם בעשרות מונים. לכן, נשמח להציע לכם את שירותינו ולבנות עבורכם אתר תדמית שזוכרים. כי ההצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלנו.

רוצים אתר תדמית שיזכרו? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

בואו לבנות אתר תדמית שמביא תוצאות!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לבנות איתנו אתר תדמית שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest