קידום ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות – קידום חדש!

רשתות חברתיות באינטרנט, הפכו לכוח שלא ניתן להתעלם ממנו. אם בשנים האחרונות, התרגלנו לדבר בעיקר על פייסבוק כמקום בו כל עסק חייב להיות נוכח בכדי להיפגש עם קהל לקוחותיו. כיום, צריך להתייחס ולתכנן גם פעילות קידום ברשתות חברתיות נוספות כגון גוגל +, טוויטר ולינקדאין. קידום ברשתות חברתיות אינו דומה לזה המתבצע על שלטי חוצות כיוון שהוא מעניק לכם את המתנה בה מעוניין כל בעל עסק – פנייה ללקוחות פוטנציאלים בלבד.

מהן רשתות חברתיות

רשתות חברתיות זהו שם כולל לפלטפורמות אשר מאפשרות לאנשים לפתוח פרופיל אמיתי בו הם יכולים לתקשר עם חבריהם וליצור קשרים חדשים. בטרם ניתן להתעמק בפעולות קידום ברשתות חברתיות חשוב תחילה להבין מי הן השחקניות הבולטות בתחום ומה הם המאפיינים העיקריים שלהן ושל המשתמשים בהן.

פייסבוק – היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בישראל עם 3.5 מיליון משתמשים פעילים. קידום בפייסבוק כולל ניהול עמוד עיסקי כפנים של החברה ויצירת מעין שירות לקוחות בד בבד עם קמפיינים ממומנים שמטרתם להרחיב את מאגר הלקוחות.

לינקדאין – היא רשת חברתית מקצועית. לרוב, היא משמשת לנט וורקינג וחיפוש עבודה. היא עשויה להיות שימושית מאוד עבור חברות אשר מעוניינות בפילוחים לפי מקצועות, התמחויות היסטוריה מקצועית ועוד. קידום בלינקדאין, לרוב, כולל פתיחת פרופיל חברה ופתיחת קבוצות מקצועיות אשר ירכזו לתוכן עוקבים אשר מעוניינים בידע.

גוגל + – זו רשת חברתית שאמנם עדיין לא תפסה בישראל, אבל היא שייכת למנוע החיפוש המוביל והחזק בעולם. לכן, סביר להניח שבשלב כזה או אחר גם היא תהפוך פופולארית. על כן מומלץ להיערך לכך.

טוויטר – רשת חברתית בה העוקבים אחריכם אינם בהכרח חברים שלכם ואינם צריכים את אישורכם (בניגוד לפייסבוק) ועיקרה ציוצים (מסרים המונים עד 140 תווים) אי לכך מדובר ברשת מאוד פומבית. מותגים גדולים יכולים להחזיק בהמוני עוקבים, אשר מרגישים מחוברים למותג.

קידום ברשתות חברתיות

הפעולות מאחורי קידום ברשתות חברתיות שונות אינן דומות כלל אך העיקרון בבסיסן זהה. והוא אומר שאתם צריכים להגיע בצורה הישירה ביותר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם וליצור אצלם תחושת חיבור והזדהות עם החברה או המותג (אשר בסופו של דבר מתורגם להכנסות). כאמור, הסיבה שבגינה כה מומלץ הקידום ברשתות חברתיות טמון ביכולות הפילוח והגישה לקהל הלקוחות הממוקד.

קורנט – קידום חברתי איכותי!

אנו בקורנט – פיתרונות אינטרנט מתקדמים בעלי ניסיון רב בתחומי בניית האתרים , קידום אתרים וקידום ברשתות חברתיות ונשמח להעמיד לרשותכם את מיטב המקצוענים בתחומים אלו בכדי לראות אתכם מצליחים. הקידום החברתי הוא הכרחי לעסק שלכם אז בואו לעשות אותו נכון עד הסוף.

הגיע הזמן לקידום חברתי? פנו אלינו כבר עכשיו!

בואו קדמו את אתרכם ברשתות החברתיות לתוצאות שתמיד רציתם!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לקדם את אתרכם ברשתות החברתיות למיקומים שתמיד חלמתם!

Pin It on Pinterest