בניית אתרי ג'ומלה

הנוכחות באינטרנט כבר מזמן איננה שאלה של בחירה, אלא משימה הכרחית וחשובה מאין כמוה לצורך הצלחת העסק שלכם. כיום, אתר אינטרנט הוא מצרך הכרחי בסיסי. אנו בחברת "קורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים", המתמחים בבניית אתרי ג'ומלה ווורדפרס ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב על אחת מן המערכות המובילות כיום בתחום – ג'ומלה..

מה זה ג'ומלה?

ג'ומלה היא מערכת ניהול תכנים (cms) זוכת פרסים, אשר צוברת פופולאריות הולכת וגוברת בקרב בוני אתרי אינטרנט בשנים האחרונות. ג'ומלה מתוכנתת בשפת PHP והמידע בה נשמר בסביבת מסד הנתונים הפופולארי MySQL. אתרי ג'ומלה מתאפיינים בקוד פתוח המאפשר מערכת ניהול נוחה וקלה לתפעול.

הכירו את ג'ומלה!

אתרי ג'ומלה נחשבים לפתרון מצוין לאתרים מורכבים, כאלו המכילים מספר עמודים רב או מצריכים יכולות עיצוב מיוחדות ולא שגרתיות. מערכת זו מעניקה שלל אפשרויות בעת בניית האתר ומתאימה מאוד ליצירת אתרי מסחר או אתר רספונסיבי. אתר רספונסיבי הוא כזה המזהה באופן אוטומטי ומיידי על איזה מסך הוא מוקרן ומתאים את הרזולוציה שלו בהתאם, כך שאיכות הצפייה נשמרת בכל פורמט. אף על פי שלצורך אתר תדמית ניתן להשתמש במערכות פשוטות יותר מאשר ג'ומלה, עדיין, מערכת זו מומלצת מאוד עקב אפשרויות הניהול הרבות שלה הכוללות ניהול תפריטים, ניהול מאמרים, מודולים שונים, ניהול באנרים ועוד.

קורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים באמת!

אנו ב"קורנט" שמים דגש רב על מקצועיות וניסיון. אנו מאמינים שבתחום חשוב והרה גורל כמו הנוכחות ומיצוב התדמית ברשת – אין מקום לניסויים וטעויות. לכן, נשמח לעמוד לצידכם ולבנות עבורכם אתר איכותי, מעוצב וייחודי אשר יקדם אתכם ואת העסק שלכם. בין אם אתם צריכים אתר תדמית, מסחר, אתר רספונסיבי או בלוג – אנו כאן לשירותכם במטרה להגשים לכם את כל המטרות.

גם אתם רוצים אתר ג'ומלה מתקדם באמת? צרו קשר עוד היום!

בואו לבנות אתר ג'ומלה שמביא תוצאות!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לבנות איתנו אתר ג'ומלה שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest