בניית דפי נחיתה

מה זה דף נחיתה?

בניית דף נחיתה מוצלח עשויה להכפיל ואולי אפילו לשלש את מספר הלקוחות אשר נחשפים לעסק שלכם. זהו אחד מכלי השיווק החזקים ביותר באינטרנט כיום, וכל החברות המובילות משתמשות בו. אם כך מה זה בעצם? דף נחיתה הוא העמוד הראשון בו "נוחתים" באתר שלכם ואין מדובר בדף הבית הרגיל של האתר, אלא בעמוד שכל מטרתו היא הנעה לפעולה. לגולש הממוצע אשר מגיע לאתר שלכם בפעם הראשונה יש 8 שניות להבין היכן הוא נמצא ומה רוצים ממנו בעצם, משמע יש לכם 8 שניות בלבד להשאיר את הרושם הראשוני באינטרנט! זה לא הרבה זמן, לכן בניית דף נחיתה חד וממוקד היא הכרחית לכל עסק!

למה אתם צריכים דף נחיתה?

כאמור, דף נחיתה משמש מעין עלון פרסומי ממוקד לעסק שלכם. מטרתו להניע לפעולה כגון השארת פרטים או קניית מוצר. כאשר הגולשים מחפשים באינטרנט משהו (משמע יש להם צורך) הם יקבלו מספר תוצאות. כאשר יכנסו אליהן, במידה ולא יהיה דף נחיתה ממוקד אלא אתר רגיל עמוס במידע הם יתחילו לשוטט ברחבי האתר ועלול להיות שהפסדתם לקוח. בניית דף נחיתה ממוקד תמנע את בעיה זו ותזניק את יחס ההמרה בעשרות מונים.

בניית דף נחיתה – איך לעשות זאת נכון:

מסר ממוקד – בעת בניית דף נחיתה חשוב להבין מה היא המטרה העיקרית של הדף. כיוון שעליו להיות ממוקד, חד וברור. חשוב שתהיה פעולה אחת אותה מנסים להשיג לדוגמא השארת פרטים, קניית מוצר, הצטרפות לדיוור או אפילו לעשות לכם לייק בפייסבוק.

הבנת הצורך של הגולש – חשוב להבין מה הגולש מחפש, מה הוא צריך בעצם בכדי שתוכלו לתת מענה לצורך זה. בין אם אתם משלבים קידום אורגני או קידום ממומן שלב זה הכרחי בכדי להגיע לתוצאות יעילות. לדוגמא אם מדובר בלקוח שהגיע דרך גוגל כנראה שהוא מחפש משהו ובמידה והוא הגיע מפייסבוק הוא כנראה משועמם ומחפש שתעניינו אותו וכו'.

עיצוב יעיל ואטרקטיבי – ישנם מחקרים רבים אשר בדקו מהן הנוסחאות המביאות ליחסי המרה גבוהים. בעת בניית דף נחיתה, חשוב ליישם את חוקים אלו תוך שמירה על עמוד מעוצב ומושך שיעניין את הלקוחות הפוטנציאלים. כיום, חשוב לשים דגש על בניית דף נחיתה רספונסיבי כדי שאפשר יהיה לצפות בו גם באמצעות הטאבלט או הסמארטפון.

קורנט – בניית דפי נחיתה שעפים עליהם!

אנו בקורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים, בעלי ניסיון רב בבניית אתרים שונים לשלל מטרות, נשמח לבנות עבורכם דף נחיתה יעיל ומקצועי אשר ייקח את העסק שלכם קדימה. נעמיד לרשותכם את מיטב המומחים, בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. פנו אלינו כבר עכשיו ותתחילו לעוף!

רוצים דף נחיתה שעפים עליו? פנו אלינו להצעת מחיר!

בואו לבנות דף נחיתה שמביא תוצאות וממיר!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום ובנו איתנו עמוד נחיתה ממיר שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest