קידום אתרים ממומן

קידום ממומן נעים להכיר!

כאשר מדברים על קידום אתרים ממומן, לרוב, מתכוונים קידום בגוגל. גוגל כיום הוא אחד ממנועי החיפוש הבולטים והמצליחים בעולם. לכן, קידום אדוורדס בגוגל נותן מענה מצוין עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים להגדיל את נתח השוק, כמות הגולשים אשר נחשפים לאתר שלהם וכתוצאה מכך גם לעסק שלהם. מודעות קידום אתרים ממומן תוכלו לראות או בראשית העמוד, מעל לתוצאות החיפוש, או בצדי הדף כאשר מיקומה של המודעה נקבע הן על סמך הסכום אותו שילם המפרסם בתמורה לפרסום המודעה, והן על סמך דירוג איכות המודעה על פי גוגל.

מהם יתרונותיו של קידום אתרים ממומן?

שיווק מפולח – קידום אתרים ממומן דומה באופנים רבים לקניית שטח פרסום בעיתון או שלט פרסומת ברחוב, אלא שבניגוד לאלו מדובר בפרסום מפולח ומדויק, משמע מודעת הפרסומת שלכם מגיעה אך ורק לאלו אשר מתאימים לפרופיל הלקוח אותו אתם מחפשים

מיידיות – קידום אתרים ממומן הוא מיידי, בניגוד לקידום אורגני אשר מצריך זמן והשקעה רבים בכדי להגיע לעמוד הראשון במנוע החיפוש. באמצעות הקידום הממומן, תוך דקות מופיעים בראשיתו של העמוד הראשון וזוכים לחשיפה רבה.

שליטה – השימוש בכלי האדוורדס של גוגל נוחים להבנה ושליטה, קל להגביל את סכום ההוצאה מבעוד מועד ולתכנן את כל פרטי הקמפיין עד לפרט הקטן ביותר. כך שתהיו בשליטה מלאה, בכל שלבי הקמפיין.

תמחור קמפיין

ישנן שלוש דרכים נפוצות לתשלום שחשוב להכיר בתחום הקמפיין הממומן:

pay per click – PPC– בשיטה זו אתם משלמים אך ורק על הקלקות. משמע רק מרגע שהגולש לחץ ונכנס לאתר הקמפיין עולה לכם כסף. מודעות בקמפיינים כאלו צריכות להיות ברורות כדי למנוע הקלקות מיותרות.

pay per impression – PPM– על פי שיטה זו, התשלום הוא על מספר חשיפות. משמע יש סכום מוגדר מראש על כל 1000 חשיפות של המודעה בלי קשר לתגובת הגולשים. קמפיין שכזה לרוב זול יותר, אך גם עלול להיות פחות אפקטיבי. בניסוח מודעות כאלו חשוב לשים דגש על שיווקיות וטיזריות כדי לעודד את אלו הנחשפים אליהן, להקליק ולהיכנס לאתר.

pay per action – PPA – אמנם זוהי שיטת התמחור היקרה ביותר, אך גם האפקטיבית ביותר. כיוון שאתם משלמים אך ורק על פעולה שהושלמה לדוגמא מילוי פרטים אישיים או אפילו רכישת המוצר. שיטת תמחור זו פחות פופולארית בגוגל ומאפיינת קידום אתרים ממומן בממשקים אחרים.

קורנט – ניהול קמפיינים להצלחה

ניהול קמפיין ממומן הוא מקצוע לכל דבר וחשוב לדעת היטב איך לבצעו כראוי. לכן, מומלץ לפנות לבעלי מקצוע מנוסים. אנו בחברת קורנט – פתרונות אינטרנט מתקדמים, בעלי ניסיון ארוך שנים בתחום קידום האתרים הממומן והאורגני, ונוכל לעזור לכם לקחת את האתר שלכם צעד קדימה.

רוצים להתקדם ? פנו אלינו!

בואו קדמו את אתרכם לתוצאות שתמיד רציתם!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לקדם את אתרכם למיקומים שתמיד חלמתם!

Pin It on Pinterest