שדרוג אתרים קיימים

למה לשדרג אתר?

לפני זמן רב בעלי עסקים הבינו שהנוכחות באינטרנט היא איננה מותרת אלא חובה כיוון שמי שאינו קיים ברשת כאילו שאינו קיים כלל. לכן, הקדימו להקים אתרים לפני זמן רב. כיום שנים אחרי, האתר שלהם כבר איננו רלוונטי. הוא מתוכנת על בסיס שפות ישנות, או שעיצובו כבר לא עונה לצרכי הלקוח השונים. חשוב לציין, כי הגולשים שלכם הופכים ביקורתיים יותר וכאשר אתר אינו נראה להם מקצועי או עדכני, הם אינם מהססים ולוחצים על הכפתור הכי משומש באינטרנט – BACK. שדרוג אתרים, יכול להיות פתרון מצוין בתקציב נוח לבעלי עסקים אלו.

שדרגו כדי להתקדם!

זה לא סוד שאחד הדברים החשובים ביותר בעולם השיווק האינטרנטי ובחשיפה לקהל היעד, היא מיקומו של האתר בדירוגי החיפוש של גוגל. על פי מחקרים הגולש הממוצע אפילו לא בוחן את התוצאות אשר מופיעות מעבר לעמוד השני, לכן חשוב להקפיד על נוכחות בעמודים הראשונים. אתרים אשר אינם מתוחזקים כראוי, כתובים בשפות תכנות ישנות, או נתפסים לא רלוונטיים על ידי גוגל מדרדרים בדירוג והחשיפה אליהם יורדת. לכן, לעיתים שדרוג אתרים הוא חלק אינטגראלי מתהליך קידום אתרים.

מה זאת אומרת שדרוג אתרים?

שינוי העיצוב – נראות האתר והשפה הגראפית שלו משפיעים מאוד על השימוש של הגולשים באתר. כאמור, אתר אשר נראה לא עדכני לא יענה על ציפיות הגולשים ולכן לא יכנסו אליו דבר אשר ישפיע רבות על דירוג האתר.

שינוי ממשק הניהול – שדרוג אתרים אשר נבנו בשפות תכנות ישנות ולרוב אינם נוחים לתפעול עבור אלו שאינם בוני אתרים במקצועם, המעבר לאתרי ג'ומלה או אתרי וורדפרס מעניק לבעל האתר עצמו ממשק ניהול, בעל קוד פתוח, אשר יסייע לו לשמור על רלוונטיות האתר ולעדכן את תכניו בקביעות.

הוספת אפשרויות מסחר – הפיכת אתרי תדמית לאתרי מסחר, מעניקים לבעל האתר והעסק, תפוצה גדולה יותר והגדלת נתח השוק בצורה משמעותית בעלויות נמוכות. שדרוג זה עשוי להוות הבדל משמעותי בהכנסות העסק.

התאמה למובייל וטאבלטים – שדרוג אתרים אשר נבנו בעבר הלא רחוק, לפני חדירת הסמארטפונים והטאבלטים לשוק. אתרים אלו אינם רספונסיביים. לכן, יש צורך לעדכן את האתר כך שתהיה תאימות עם שלל הטכנולוגיות החדשות. באמצעות אתר רספונסיבי ניתן לוותר על בניית אתרים למובייל ולטאבלט ולהסתפק באתר אחד, אשר מתאים עצמו לשלל הדפדפנים והרזולוציות השונות.

דומיין מנצח לא מחליפים – למרות כל השינויים המוצעים, על כתובת האתר שלכם (לרוב) לא מומלץ לוותר. הדומיין שלכם כבר צבר כוח ומשתמשים. לכן, חשוב לשמור עליו ולשמר אותם.

תנו לקורנט לשדרג אתכם!

במידה ואתם חושבים שהאתר שלכם זקוק לשדרוג, אנו בקורנט פתרונות אינטרנט מתקדמים, נשמח לעמוד לרשותכם עם מיטב המעצבים, מתכנתים ומקדמי אתרים בכדי לקחת את האתר הקיים שלכם לשלב הבא, כי מגיע לכם אתר משודרג! צרו עמנו קשר כבר היום!

חושבים לשדרג? קורנט פתרונת אינטרנט מתקדמים כאן בשבילכם!

בואו לשדרג את אתרכם לאתר שמביא תוצאות!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום ושדרגו איתנו את אתרכם לאתר שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest