בניית אתרים רספונסיביים

בשנים האחרונות מתחוללת מהפכה בכל הנוגע לדרך בה אנו צורכים את תכני האינטרנט שלנו. הטאבלטים והטלפונים החכמים תופסים נתח הולך וגדל בקרב הגולשים, כך שסביר להניח שבעוד זמן לא רב נתוני הגלישה הסלולארים יעקפו את אלו של רשת האינטרנט הרגילה. מעבר זה של הגולשים למגוון רב של מכשירים – מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות וטלפונים חכמים הצריך מן המתכנתים למצוא דרך לבצע התאמה של האתר לתצוגה בכל אחד מן המכשירים הללו תוך התחשבות במערכות ההפעלה השונות ובחינת יתרונותיו ומגבלותיו של כל אחד מן המכשירים. וכך נכנס לעולמנו המושג בניית אתרים רספונסיביים.

מה זו בדיוק הרספונסיביות הזו?

אתר רספונסיבי – תגובתי, הוא אתר אשר מזהה באופן אוטומטי באיזה מכשיר צופים בו, ומגיב אוטומטית בכך שהוא מתאים עצמו לתצוגה אופטימאלית בכל אחד מן המכשירים. בניית אתרים רספונסיביים, הפכה למצרך הכרחי עבור בעלי אתרים רבים אשר מעוניינים לחסוך כסף רב. החיסכון נובע מכך שהשימוש בטכנולוגיה זו מבטל את הצורך לבנות אתרים שונים, ייעודיים לכל אחד מן המכשירים. מעתה, בונים אתר אחד אשר מתאים לכל הרזולוציות ומערכות ההפעלה. בניית אתרים רספונסיביים מבטיחה אתר אשר יתאים עצמו גם לכל השינויים שעתידים להגיע, וכך יישאר רלוונטי זמן רב.

כיצד אתר תגובתי שכזה עובד?

בעת הכניסה לאתר ישנו סקריפט קצר (תוכנית המיועדת להרצה באמצעות מפרש תוכנה), אשר בודק באיזה מכשיר מדובר ומה היא רזולוציית המסך שלו. לאחר מכן הוא מטעין קובץ CSS (קובץ אשר מגדיר את תבנית העיצוב בדף, תוך קביעת הגופנים, צבעים , שורות, גובה, גבולות, רקעים, מיקומים רוחב ועוד) הרלוונטי ותואם למכשיר הספציפי. נכון להיום, ישנן שלוש פלטפורמות גלישה מרכזיות: מחשבים נייחים וניידים, טאבלטים וסמארטפונים וגם בתוך כל אחת מהפלטפורמות ישנם מכשירים בעלי מאפיינים שונים. בניית אתרים רספונסיביים, בין אם מדובר באתרי ג'ומלה או אתרי וורדפרס, מאפשרת ליצור אתרי תדמית או מסחר המבטיחים חווית גלישה חלקה ונוחה בכל המכשירים הקיימים.

קורנט בונים אתרים רספונסיביים שמגיבים אליהם!

אנו בקורנט מאמינים בערכו הרב של האתר הרספונסיבי עבורכם – הלקוחות שלנו. אתר שכזה עשוי לחסוך כסף רב ולהעניק לכם את הנוכחות ההכרחית ברשת, בצורה הטובה ביותר למשך הזמן הארוך ביותר. לאורך שנים רבות, צברנו ניסיון רב בכל הנוגע לתחום בניית האתרים בכלל ואתרים רספונסיביים בפרט ונשמח לעמוד לשירותכם בדרך להצלחה. אצלנו תוכלו ליהנות מבניית אתרים מקצועית,יצירתית ואיכותית ומהזכות לדמיין לחלום ולפרוץ גבולות. צרו עמנו קשר כבר היום לקבלת הצעת מחיר!

רוצה אתר רספונסיבי שמגיבים אליו?

בואו לבנות אתר רספונסיבי שמביא תוצאות!

אל תחכו למחר, קבלו הצעת מחיר עוד היום והתחילו לבנות איתנו אתר רספונסיבי שיביא לכם פניות, לקוחות ומכירות!

Pin It on Pinterest